frågor om din pojkvän

Har riktigt tråkigt så snodde en lista jag tänkte svara på! :)

Du är tillsammans med
Mirnes Civic
Och varför det
För vi älskar varandra och passar redigt bra ihop? :)
Har han fått något smeknamn av dig
HAHA ja men skulle jag skriva de här skulle jag dö ;)
När blev ni tillsammans
17/03-2011♥
Hur träffades ni
Komplicerad historia men, fritidsgården typ?
Kände ni varandra innan ni blev ihop
Jadå:)
Hur gammal är han
18 ;)
Älskar du honom
Ja, obeskrivligt mycket
Har du roligt med honom
Klart jag har? ;o
Skulle du kunna bo med honom
Jaaa!
Beskriv honom med tre ord
Underbar, bäst, perfekt (och snygg, höhö :G)
Får han dig att skratta
OHJA!
Säg ett ord om hur du känner för honom
Kär
Vad för slags filmer ser ni på ihop
Komedi :)
Får du fjärilar i magen när du ser honom
Ja, varenda gång
Har ni samma humor
Haha, ibland...men inte alltid ;)
Planerar ni framtiden ihop
Ja det gör vi :$
Skulle han bli en bra pappa
Han skulle bli den bästa
Vad gjorde ni senast ni träffades
Pluggade och firade hans lillebror
Vad gör han när han inte är med dig
Är med kompisar, pluggar osv
Är du svartsjuk på andra tjejer
Beror på vem han är med :)
Har ni bråkat nångång
mh... :(
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande
Ja, men det höll inte så värst länge ;)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst
5 dagar tror jag ;o
Har ni samma åsikter om saker
ibland, men inte alltid
Går ni ut ofta
Det är väldigt olika :)
Har ni samma musiksmak
Verkligen inte!
Är hans familj trevlig
Ohja!
Är han romantisk
När han vill ;)
Stöttar han dig med dina drömmar och mål
Har inga direkta drömmar, men de få jag har så ja!
Spelar han nått instrument
Nej men han har spelat trummor ;)
Kan han laga mat
Haha han har aldrig gjort det iaf, så antar han inte kan ;)
Är han envis
Ja
Vad är det sötaste han sa sist
Han säger söta saker hela tiden, men typ att han älskar mig :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0