min bästavän

Har riktigt tråkigt nu, älskling åkte för några timmar sedan och jag har bara tråkat framför tvn.
Kikade runt på lite bloggar och hitta denna listan som finns längre ner. :)
Frågor om din bästavän
En av de bästa vänner jag har och kommer ha är min pojkvän.
Han finns alltid där för mig, i vått och tort och är helt klart min bästavän!


1.Vad heter han? Mirnes Civic
2. Hur gammal är han? 18
3. När träffades ni sist? För några timmar sedan
4. Vad har han för hårfärg? Mörkbrunt
5. Brukar hon färga håret? Nej :)
6. Vilka färger har hon haft? Mörkbrunt
7.Vad har han för parfym? vet inte vad den heter men luktar UNDERBART! ;)
8. Är han galen? OM han är! :)
9. Vad är erat första minne? Första?...hm, vet inte om det är de första så men ett av de första starka vi båda kommer ihåg så är det när vi kramades ute i kylan vid bussen klockan 12 en ferdag ;)
10. Har ni många minnen ihop? Jadå! 
11. Vart bor han? I Falköpping
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men i sommar drar vi.
13. Är du avundsjuk på honom? Nej verkligen inte! :)
14. Vad heter hanssyskon? Mahir, Benjamin och Mahira!
15. När träffades ni första gången? oj det vet jag inte säkert. 
16. Hur träffades ni? Fritidsgården :)
17. Vad går han i för sporter? Ingen just nu 
18. Vad kan han göra på helgerna? Datorn, kompisar eller är med mig
19. Göra efter skolan? Är med mig :$
21. Har ni pussats? haha ja!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ohja.
23. Har han fräknar? Inte vad jag sett 
24. Har ni kollat på film någon gång? Haha, varje dag
25. Har ni bråkat någon gång? Yes det har vi, men vi löser det direkt :)
26. Har ni sovit i samma säng? Jadå :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHA, näst intill  
28. Har du sett honom gråta? Mh..en gång.. :( 
29. Vad gjorde du då? gröt också... ehe
30. Har du sett honom vara riktigt arg? Nej, men ganska
31. Har han sett dig gråta? Yes. 
32.Vad ska ni göra i sommar? Åka utomlands, skaffa jobb och fixa lägenhet :)
33. Har han svikit dig någon gång? Ja, en gång. Men jde gills inte
34. Har ni pratat i telefon någon gång ? Ja. 
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Det vill jag inte ens tänka på... 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det hoppas jag, och mycket mer än så!
37. Älskar du honom? Mest i hela världen.
38. Vad är det bästa med honom? Allt. han får mig må bättre än bäst bara genom att finns vid min sida.
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Ingenting, jag älskar honom som han är.
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon? Klart jag skulle. 
41. Hur ser hans klädstil ut? OMNOM!
42. vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? Haha, han är inte lika cool som mig och har blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0