mumsa på

Godkväll bloggen.
Dagens prov gick väl sisådär, svårare än vad vi alla handlare hade väntat oss var det iaf.
EFter skolan drog jag till pojken i mitt liv och bara myste till 1000! :)
Vilket var tur det eftersom jag inte har tid mer den här veckan att ses, vilket suger redigt hårt :(
Tur vi har höslov nästa vecka, då är han min hela veckan! ;)
Kvällen planer är iaf att plugga lite körkort, mysa med lite ostbågar (blir ju roligare att pkugga då?) samt försöka skriva lite på affärplanen...
Men nu ska jag mysa till pluggandet lite, bjuder väl på en lagom charmig bild min kära pojkvän gillar. Ful som stryk men det är ju bra för då får han mig för sig själv?

HAHA, det gick inte rotera bilden, sorry ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0